Dålig dag eller vad ?

Just nu för stunden känns det som om livet suger, vet ärligt talat inte varför. Bara lite känsliga perioder antar jag eftersom jag inte har något att må dåligt över.

Men eftersom min morgon var jobbig så vart resten av dagen jobbig, nationellt prov, en asjobbig lektionen med klassen som är helt meningslös att ha, älskling skulle först inte till barnmorskan för han skulle träna, sen skulle han sova istället för att träna, sen skulle han kolla på en serie istället för att sova, sen sitter han hemma hos sin kompis istället för att träna men ringer inte hem och säger det fastän kompisen har mitt hemnummer åtminstone, vi skulle åka och handla men då sätter sig min  syster framför datorn, när vi säger att vi ska åka nu kommer hon " jag har inte ätit eller duschat än ". nehe, men det är inte vårt problem och affären stänger !

vet inte men min dag känns så dum, och bröstmjölk fick man idag också. så om två till tre dagar är brösten som riktigt stora meloner. ungefär dubbelt så stora.

Jippie.. nu har värkarna börjat igen precis, tjoho vad glad jag blir.. eller inte !  jag har vart helt fri från värkar hela dagen men nu jävlar mot kvällen drar dom igång igen. jaja.. ska försöka få klar min syster så vi kan handla så jag får komma hem och sova !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0