Bäddat barnvagnen.


Hejj allihopa, nu har även jag och mamma bäddat i ordning barnvagnen också.
det vart jätte mysigt,






Nu längtar jag riktigt mycket tills våran lilla Seth kommer. Han är redan älskad !
Har dessutom packat klart hela väskan som ska med till BB.

Mina "värkar" har fortfarande inte upphört, det fortsätter och dom kommer lite närmre varandra nu men ändå har jag vart stark nog till att städa mitt rum ifall att, man vet ju aldrig. Jag tycker att det är jätte viktigt att det är rent och snyggt när små söta varelser kommer hem.
Men än vet vi ju inte om han kommer, vem vet vi kanske får vänta 4veckor till som det är planerat.

Men nu längtar jag riktigt j*vla mycket !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0