arbete arbete arbete sen ledigt ett år.

Hallojsan allihopa,

sitter i skolan och väntar på att engelskan ska börja vilket den inte gör förs kvart över..
Jag fick min SO-uppgift i Geografi idag.. nu ångrar jag att jag godkände en uppgift till eftersom jag har exakt en vecka på mig att lära mig 21sidor utantill och kunna svara på massa frågor -.-' ..
aja, det är bara bita i det sura äpplet, det är inte lång tid kvar i varken skolan eller tills jag har ett heltidsjobb som mamma och ledigt från skolan ett år så lite arbete borde inte skada eller ?..

idag ska jag dessutom kolla på älsklingens fotbollsmatch vid Ekebyvallen, någon som har en aning om vilken buss från stan som går dit ?  jag vet vart det ligger men vet inga bussar.

nu ska jag fortsätta med mitt arbete så jag hinner, det var ju rätt mycket att göra ! höhö .. ;)

Puss


Kommentarer
Postat av: Petra

ekebyvallen är ju vid mig och det är 4:an som går här utandför, annars kan du ju ta 7:an och gå från berga skolan, det är bara en gata neråt (jag och robin går till berga varje morgon och åker till berwald) puss

2010-05-26 @ 13:57:32
URL: http://exnextdoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0