vår söta son, 4D ultraljud !

Ett 4D ultraljud är någonting jag lätt skulle kunna göra om, det var så otroligt mysigt att få se honom och se hur han ser ut.  Han fick sin pappas ögon, min näsa och så är han lång och smal precis som sin pappa också.
Våran lilla son väger 1160g. !   Han var så otroligt fin med lite envis när det gällde bilder ;)
Här är lite bilder från 4D:n (:



vår lilla sötnos ligger med handen för ansiktet och vill inte visa sig.
riktigt söt var han !


 
om ni tittar noga ser ni, ögonlocken, näsan och munnen. och hans lilla hand där vid pannan
sötare barn får man leta efter



om ni tittar noga här, så ser ni att han har pappas stora fina ögon,
så ligger han med armen precis över hakan.
han är så otroligt fin !


ni skulle bara veta hur mysigt det var, det här är en upplevelse som jag aldrig kommer glömma. aldrig någonsin. det var så fint att jag inte riktigt vet vad jag ska säga förutom att jag är otroligt lycklig över det beslut vi tog att behålla vår lilla lilla son. Han är otroligt fin. eller vad tycker ni ?

Pussar !


Kommentarer
Postat av: jasmin

nämen guuuuud va söööööööööööööööööööt:o

Åååh han e verkligen skiitsöt , tro mig jag driver inte , åh, verkligen underbaar!!

2010-03-15 @ 00:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0