Svar ! :)



Lite svar på frågor och kommentarer jag fått. :)


Hm.. bra fråga ;)
hehe jag tror nog det är ''Cowboy'', typ tjejen sitter ovanpå killen.
om det stavas så då.. vilken är din ?

Svar: Min är nog Doggy och när jag rider honom. (:


Frågan är väl, vilken är din? haha ;)
Svar: Som jag sa tidigare så är min favorit ställning Doggy och när jag rider honom.


enligt mig :
1. när man är k*tast som mest.
2. I duschen! tycker det är underbart,
haha ursäkta att jag är lite vågad i orden

Svar:  Bra val tycker jag, jag håller faktiskt med. Det är super skönt i duschen !


Hej gumman , en sån otroligt söt mage! Lika stor som min just nu , men tyvärr så dog min lilla pojke nu i vecka 28, pga: jag var på fest så var det en tjej som inte tycker om mig så mycket så hon hade tydligen lagt in några tabletter i min dryck o min kille såg det men trodde det var hennes dryck , det skadade visst min lilla pojke och han dog tydligen , ush e så jävla förbannad , fick reda på det igår, då det blir ''abort'' här i syrien.. Men du gumman jag hoppas verkligen på att du får en lika söt och underbar pojke som du är angelica, du kanske inte vet om det men ja tycker du är en jävligt söt o grym tjej som håller det du tycker , du är stark o ja älskar dig verkligen gumman // Jasmin , gick i valsätra i 9:an förra året , puss
Svar: Hejj gumman, det du berätta rörde mig verkligen. Nu sitter jag och tänker massor på dig och jag vet inte riktigt vad jag ska säga men jag finns för dig och kommer ställa upp i alla lägen och det hoppas jag du vet och förstår. Jag kan förstå hur du känner nu och jag kommer hjälpa dig så mycket jag kan om du nu behöver hjälp. Du kan räkna med mig, älskar dig också. Puss ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0