Svar på frågor :)

Alexandra:
Gud vad mysigt! Åh, jag vill också skaffa barn nu! Haha.

En fråga bara, hur bemöts du av människor när du är ute? Jag menar, du är rätt ung och man ser lätt skillnad på "tjockismagar" och "bebismagar". Får du ofta kommentarer angående din graviditet och din unga ålder?
Jag tycker att du verkar vara en riktigt go tjej, och jag tycker du är jättestark som klarar av det här. Du har hela mitt stöd! Den här bloggen tänker jag fortsätta läsa!
Svar: Det är många som tittar kan man säga, jag ser ju liksom inte precis ut att vara tjugo eller äldre haha. Det är många som kan ge mig elaka och spydiga kommentarer om att jag är för ung för att skaffa barn. Men har åldern verkligen en sån stor betydelse? Det tycker inte jag, vill jag ha kvar mitt och min pojkväns barn så får jag väl ha det eller hur ?  En del kommentarer får jag ju faktiskt , som jag sa om min ålder och att jag inte är ”riktigt klokt” fast jag får höra det i en annan variant av svar.
Men det är super mysigt att vara med barn, visst kläderna är lite för små -.- .. Men annars är det jätte mysigt och man kan se rörelserna och känna dom.
Taack för din kommentar (:


Malin:
Oj, Du är 15 år och ska bli mamma?

Svar: Ja jag ska faktiskt bli mamma vilket jag inte tror är så svårt att missa längre. Många tycker att jag är för ung men det är ju mitt liv och därför mina beslut. :)

Ida:
Tkr de är roligt när tjejer blir mamma som ung, och absolut inget fel på de, alla som klagar är väl bara avundsjuka. man får inte ett konstigt barn eller udda bara för man är ung när man får sitt barn, min mamma vart bara precis 17 när hon fick mig och de gick hur bra som helst idag är jag själv 23 och hoppas själv på att snart bli gravid. önskar dig alla lycka till med magen ooch bebisen när de kommer ut. och bara stå på dig mot alla som gnäller på att de är förtidigt=)

Svar: Taack så jätte mycket för din kommentar, jo precis det brukar jag själv också säga att folk som klagar och gnäller är väl helt enkelt så avundsjuka så dom måste trycka ner någon annan. Jag ska ha barn och jag är lycklig för barnets pappa är mitt livs kärlek och jag älskar honom något så enormt. Jag tvivlar inte en sekund på att han och jag kommer hålla livet ut för vi älskar verkligen varandra !  Jag vet att vi kommer klara det här för vi båda är starka och klarar det mesta, det gäller bara om vilja ! :)


C:
Jag anser att bilden inte får fram det syfte som den är menad för. Den anorektiska tjejen som tittar sig i spegeln möter en helt normalt byggd tjej. Hon är inte överviktig och defenitivt inte tjock, utan har former. För att bilden skulle kunna tala ordentligt till mig så skulle det ha varit en överviktig tjej i spegeln. Bilden ger fel budskap till "normala" tjejer, att de är tjocka! Anorexia i sig är grymt sorgligt.
Svar: Jag vet vad du menar, men jag menade inte att hon på bilden var tjock för det är hon inte. Jag har själv suttit i den sitsen och vet precis hur det är.  hon är inte tjock, hon är normalbyggd men hon ser inte det själv utan hon ser sig själv som tjock fast hon egentligen inte är det. jag tror du missa poängen med det där. Jag slutade äta osv.. och jag försvann i kläderna, men jag såg mig själv som en riktigt stort barn som led av kraftig fetma. Fast jag egentligen inte alls var tjock. Det har bara med sitt eget självförtroende att göra. Att svälta sig själv och sånt hjälper verkligen inte. Tro mig, ”/


Andrea:
avatar är så braaaa :D

Svar: Jag vet, den filmen är faktiskt grym. Jag tyckte verkligen om den ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0