Svar på frågestund,

Vilken skola går du på?
Jag går på valsätraskolan, som jag tyvärr måste säga är en av dom sämsta skolor man kan välja mellan!


Hur reagerade dina vänner när de fick reda på att du skulle få barn? :)
Det tog mig tid att våga berätta för allihopa. Men dom vart glada och chockade och dom hjälper mig jätte mycket allihop om det är någonting jag har problem med eller så.


Hur träffades du och din pojkvän?
Jag och min pojkvän träffades 24/12 -08. På Julafton helt enkelt, jag mådde väldigt väldigt dåligt då psykiskt och var väldigt olycklig. Jag hatade mig själv osv, jag bestämde mig för att fira jul ute hos min moster på landet i deras stora hus och fira et min släkt kallar storjul. Så jag åkte dit med hemska tankar, men när jag klev innanför dörren så stod han där och det bara lös om hela honom. Jag föll för honom direkt, jag hade aldrig tidigare trott på kärlek vid första ögonkastet. Men det var precis det som hände.. Han hade åkt med sin syster dit för att han ville fira jul med vår släkt. Dagen efter, vart vi tillsammans och det är vi fortfarande. Jag har dessutom aldrig varit lyckligare !


Ska du och din pojkvän flytta ihop tillsammans när er son kommer?
Vi ska väl kanske försöka att bo hemma samtidigt som vi båda vill ha någonting eget och ha egen liten familj. Men vad vi tänkt än så länge så blir det att bo hemma ett litet tag till åtminstone.


Vart brukar du shoppa dina kläder?
Jag shoppar faktiskt överallt, så länge jag gillar och är nöjd med det jag köper så spelar det ingen roll för mig.  


Och vilket klädesmärke gillar du mest? :)
Adidas är nog mitt favorit märke tror jag, men det är bara för att jag passar så jävla bra i det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0