Svar på fråga & skumma saker ?

Fick en kommentar av min halvsyster Elin ; 
- du har fattat att du ska trycka ut den lilla filuren sen va? ;) kommer inte vara skönt! grattis igen. love u

Haha, elin din knäppis. Klart jag har fattat det, just nu sitter jag och tänker på hur gärna jag skulle vilja att han kom nu för då kanske det inte gör lika ont haha ?(:  menmen, ont kommer det såklart göra och jag har börjat bli riktigt jäävla nervös nu eftersom jag inte vet hur ont det egentligen gör men jag förväntar mig det värsta, det är väl lika bra eller ? :D

Det har hänt lite mysko grejer också
I måndags frågade jag pappa om inte älsklingens morbror hade ringt angående en offert till att få bygga hus osv. ( eftersom pappa är egen företagare & bygger hus ). Men då sa pappa nej och att jag måste ha drömt det, men jag tyckte det var så konstigt för allt var så himla verkligt. Men dagen därpå när jag kliver upp så det första jag får höra är av pappa: Gissa vem som ringde mig idag nu på morgonen ?  inte vet väl jag :S?
haha, då hade älsklingens morbror ringt dagen efter att jag drömmer det, och frågat efter en offert till ett hus.
Lite skumt tycker jag,

men sen så samma dag så sitter jag & älskling och kollar på en film om en kille som inte vet vem han är, eller var han kommer från osv, han kan och vet saker som han egentligen inte borde. Han slåss som om han vore militär utbildad och sånt. Bourne identity tror jag den heter, men jag och älskling satt iallafall och åt till den filmen när jag plötsligt bestämmer mig för att sätta ner min fot på golvet. Då slår jag till min kniv som låg på tallriks kanten så den flyger, och sånna reflexer trodde jag inte att jag hade men då slänger jag dit andra foten och fångar den mellan tårna, har jag några slags dolda talanger haha ?:S    haha lite knäppt var det iallafall (x
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0