Svar på Daniellas fråga :)


Jag fick en fråga av en tjej som heter Daniella om vilken vecka jag var i :)

Jo jag kan väl tala om att jag är i vecka 27 nu, så allt går super.
Nu på tisdag den 9/3 ska jag till barnmorskan kl 15:00 och få reda på vikt, längd på vår son så ni kommer att få mer att gå på då :)
Jag fick en annan fråga förut om vad våran son ska heta. Han ska heta Seth  !  :)

Just nu när jag skriver så sparkar han otroligt mycket och det syns, vi ska snart hoppa in i duschen och värma oss, sen ska vi dansa till melodifestivalen :) såå mysigt det är alltså. Pussar ! (:

(Det där på min mage är ingen bristning, det är ett ärr från när jag gjorde min blindtarmsoperation)


Kommentarer
Postat av: Nour

varfär ska han heta Seth ?



2010-03-07 @ 11:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0