så onödigt, så dåligt.

idag klev jag upp klockan sex, bara för att gå till den där jäkla skolan som inte hjälper i livet iallafall. Hann vara där i två timmar sen fick man håltimme i fyra timmar så passa på att åka hem och fixa lite, frågade mamma om vi hade någon jacka jag kunde ha nu ett litet tag tills det börjar bli varmare eftersom att kanonkulan inte får plats i min jacka längre.. jag vet att mamma nämligen har två jackor så jag kanske kunde låna en av hennes. men det gick ju inte eftersom hon nu måste ha en när hon är med hundarna och en när hon inte är med hundarna.
så jag sa bara det att då får jag väl gå utan jacka då. och vi började dessutom bråka. yiihu vad jag hatar sånt..
Hon sa dessutom att hon skulle fixa en ny jacka till mig för min vart förstörd men jag har inte sett någon ny jacka.


aja, sen har jag vart rökfri en månad nu men folk verkar fortfarande inte förstå hur det känns eftersom att alla är på en hela tiden och provocerar. och sen undrar folk: "varför börja du röka igen?". den frågan tycker jag du ska ställa dig själv istället. folk verkar inte förstå vissa saker, menmen vad kan man göra åt det ?



när folk inte ser att man kan inte alls mår så bra, då gör dom bara saken värre. dom är så insnöade på att få en person lycklig och inte må dåligt så dom glömmer den andra.
jag vet iallafall vad jag ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0