om mig, ;)



Ditt utseende:

Hårfärg? Brunett
Längd? 156 haha !
Skostorlek? Storlek 37-38
Ålder? Född år 1994.  16 i augusti

Kärlek:
Har du kille just nu? Jaa
Gillar du någon? Inte gillar, jag älskar !
Vem? Sonny
Tillåter du din kille röra vid dig? Ja självklart?
Överallt? Jaa det är väl klart ?
Har du haft sex? Jaa det har jag.
Hur många har du haft sex med? alla gör misstag.
Har du haft många förhållanden? Ett  som är 100% seriöst.

Smak & stil:
Vad har du på dig? Just nu.. myskläder
Hur ser dina trosor ut? Vita&Rosa spets.
Har du någon BH? Nepp.
Hur ser den ut just nu? Har ju ingen på mig?
Hur beskriver du en fjortis? Äckliga saker,
Hur beskriver du en pluggis? Gör inget annat än pluggar ?

Bad days:
Har du varit full? Nope.
Har du däckat? Nejj.
Har du haft sex på fyllan? -
Har du rökt? Ja, det har jag.
Har du snusat? Nej, ussch !
Har du gjort något olagligt? Japp, det har jag.
Har du slagit någon ner till marken? Kanske, inget jag pratar  om i alla fall.

Yes/No:
Är du allergisk mot något? Nötter, fjortisar.
Tror du på gud? Nejj, och om han finns så hatar han mig.
Har du en bästis? Absolut, Minna !
Är du vegitarian? Nej det är jag inte.
Har du varit med om ett stort gräl? Jaa, för många och det var därför jag lessna.

Antingen eller:
Mjölk/saft? Saft.
Ibumetin/alvedon? Alvedon
Katt/hund? Båda,
Cykla/gå? Gå, det är skönast.
Öl/vin? Öl, såklart
Kanin/hare? Kanin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0