Kissie, en patetisk idiot ?

Varför ge vi pengar till männsikor som Kissie och blondabella..? Ge dom till fattiga, unga mammor. Dom vet hur man spenderar pengar bättre..

 

 

Den kommentaren läste jag när jag satt och googlade mig själv, jag hoppas denna person skriver så endast för att reta upp männsikor som mig, blondabella och andra rikare männsiko som använder pengar på saker som gör oss glada och inte är rädda för vad folk ska tycka, eller ja iaf jag! Varför skulle en fattig mamma veta bättre..?

 

Som jag ser det var det ett misstag att för det första skaffa barn när man är under 20, sen att man är fattig när man skaffar barn är ännu värre! Hur kan man göra så mot ett barn?! Stackarns, leva med en mamma som inte har råd att ge barnet det den behöver. Tänk vad pinsamt för honom/henne i skolan sen..? Tyvärr uppfostrar ju inte föräldrar barn rätt så dom inte ska dömma andra, drf behöver man tänka på att skydda barnet att hamna i såna situationer så hon/han kan bli mobbad.

 

Kan inte riktigt förstå att det är lagligt att skaffa barn under en viss ålder.. Blir så irriterad på unga mammor som låtsas sig veta allting när dom i själva verkat har kastat bort deras liv! Deras åsikter baserar på avundsjuka mot såna som mig bland annat, som tar vara på livet och köper det vi vill ha!


Mitt svar till Kissie, :
Alexandra, en sak ska du ha klart för dig. är att unga mammor, är sånna som är lyckliga över deras val här i livet och visar att man är så otroligt mycket mognare än dig. Jag är själv 15år & gravid. Jag har inte hunnit få min son ännu men jag har gjort ett val och är otroligt lycklig. det var verkligen inte ett misstag av mig att behålla min och min pojkväns son !  för vi båda är lyckliga.  
Bara för att du är en bortskämd liten patetisk brud som tror hon ser bra ut ? tss, jag spyr över dig. 
Dina operationer gör dig bara fulare och fulare dessutom. du kommer ju se ut som en liten plastboll sen. vad blir det för operation sen då, lilltån eller ?   väx upp Alexandra. Du är den som är patetisk och tror sig veta alla här i världen men du vet ingenting. du får en massa pengar på din blogg för att folk sitter och skrattar över dina bilder på dina bröst som verkar vara det enda du kan lägga ut bilder på. Du är så ful ändå gumman, du kan inte bli snygg och verkligen inte av fler operationer. Det finns unga föräldrar som förtjänar pengarna mer än dig.
Du är bara patetisk,


Kommentarer
Postat av: tina

ganska så sant skrivet av dig! tror det är väldigt många som håller med :) kraam

2010-03-11 @ 21:24:45
URL: http://lipsticklife.blogg.se/
Postat av: emma.

hon skriver ju allt bara för att provocera..

2010-03-12 @ 09:29:33
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: Angelica

du är råcool, jag avgudar dig!

2010-03-19 @ 22:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0