hur orkar ni hålla på ? ni tröttar bara ut mig.

Fick en kommentar av en anonym stackare, skriv vilka ni är istället eller är ni för fega för det ?
Gumman, att säga att du inte begår ett misstag är det dummaste jag hört. O att du inte ångrar dig? Nej klart som fan du inte tycker att du gör det NU. Men när du är 18-35 år kommer du med största sannorlikhet ha problem med allt ifrån jobb, pengar, studier, vänner och så vidare. Jag vet att detta inte kommer att få dig att ångra dig.. Men snälla, varför gör du sådär emot dig själv? Du kommer inte ha någon möjlighet att leva ett normalt tonårsliv efter detta. Kommer du ens kunna sköta skolan? O tror du på största allvar att denna kille du får barn med är den enda killen i ditt liv? Du tror du vet mycket, men du är inte mogen nog för att veta något om det verkliga livet. Landa på jorden, för du verkar vara någon helt annanstans.. Stackare tänk på barnet!!


Svar
Jag begår inte ett misstag, jag älskar min pojkvän och vi ska ha ett barn tillsammans som VI valde att ha kvar. du kanske är oansvarlig och inte tänker längre än näsan räcker. men jag har en "plan" över hur det ska gå med skolan, gymnasie osv.  du behöver ju inte oroa dig över mig.
Livet är inte en dans på rosor det vet jag. innan jag vart med barn hade jag grova problem i skolan, jag hade 8IG för att jag inte kom överrens med mina lärare. Nu när jag har vart med barn i ungefär 6-7månader så har jag höjt mina betyg, inte ett enda IG, fyra VG och sen resten G.  Jag vet vad det är som krävs av mig nu för att klara av det här. Jag tror inte att mitt barn kommer behöva lida över att jag är ung. och uteliv som tonåring är ingenting för mig. Festa och sånt med polare som 15åring är bara för fjortis aktigt för mig. alkohol kan man dricka när man är över arton år. Jag är mer ansvarsfull och om jag bestämmer mig för att ha barn nu som femton åring och inte ägna mina helger till att supa bort dom. jag vill mer än gärna ägna mina dagar åt att ta hand om våran son än att vara ute och festa och greja på min fritid. varför ska jag kolla efter andra killar om jag redan har en som är underbar och älskar mig precis lika mycket som jag älskar honom ? 
om alla tänker som dig lilla vännen, så skulle ju världen se riktigt sjuk ut. 
Jag kommer hinna se mina barn, barnbarn osv växa upp och bli riktigt fina människor. jag är stolt och ångrar inte dom beslut jag tagit i livet. jag är så nöjd med hur mitt liv kommer vara om bara 2-3 månader. Landa på jorden ?  jo hejj du. Jag undrar mer över hur det går för dig som inte verkar förstå så himla mycket. Jag älskar min pojkvän och tänker leva med honom. om vi inte ville leva med varandra på allvar så hade vi ju inte behållt vårt barn heller. nu får ni ju börja använda det ni har innanför pannbenet. om ni nu har det. men så kom inte och tro att ni/du vet allting om livet för det verkar du ju inte göra. men nu har jag inte tid med att slösatid på sånna saker.


Fick en fråga till som jag kan svara på, jag vart inslängd i min sängkant, slog i över ögat så jag har sett sämre efter det. men det är skitsaker jag inte orkar ta upp eller prata om. det är bara acceptera det.


Nu ska jag åka till stockholm och göra mitt 4D ultraljud och få bilder och video på vår lilla son som ska heta Seth. jag är så lycklig över vår son, och jag kommer älska honom och ta hand om honom, och skydda honom med mitt liv. !
Bye, vi senare alla !  Pussar ! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du fixa min blogg deisgn

2010-03-13 @ 10:59:16
URL: http://ppath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0