Hello biiitches !



Hello Biitches !   Idag var jag på älsklingens träning, och där träffade jag en av mina första bloggläsare. Vi pratade en hel del om mig och hon ställde massor med frågor som jag svarade på, sen efter det så stack jag och Sonny till Max och käka, fick bli en liten cheeseburgare, Pommes med dip och en COCA COLA såklart :D
Sen så strosa vi iväg till bussen och pratade en hel del. Det är så mysigt att få prata bara vi två.
Sen på bussen så somnade såklart mitt hjärta och sov hela vägen hem med en hockeyklubba i famnen haha, han var skit söt ni skulle sett honom !  nu kom vi hem och Sonnys morbror och hans tjej var här och prata hus med pappa. Jag sitter och skriver till er bloggläsare medans jag gäspar för fullt. men ska inte sova riktigt än ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0