haha har super kul :D

Hello everybody, är fest och har askuuul !   sitter i soffan nu med Olivia och Nathalie och lilla kissen såklart. det är inge alkohol för mig vilket jag är stolt över men vadå, man kan ha sjuuukt kul ändå eller hur ?
Jag har tagit massa bilder så ni får det senare ikväll när jag är hemma har inte kamerasladden "/
just nu sitter jag och tuggar tuggummi och blåser bubblor med en stupfull Niclas bredvid mig, han mår inte sådär super bra och han har fotbollsmatch imorrn haha, smart kille alltså haha ;)

Dom röker vattenpipa och cigg här, super som fan men jag klarar mig, jag behöver det inte :)
aja, vi hörs lite senare nu ska jag vara lite social haha.
KISSES !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0