Good moorgon !


Goodmorning  biitches !   
sovit gott ?

det har iallafall jag, fast det vart bara 7timmar, vi kom hem runt ett igår för vi behövde sova. jag hade en as skön kväll igår alltså, festen var lyckad fast det hände lite saker som kanske inte var lika roliga med det vill jag inte gå in på, haha sorry men även prinsessan har ett privatliv ;)


älskling ligger här bredvid mig och sover, han fick plötslig huvudvärk igår och då kunde jag inte låta bli att skämta med honom: " Huvudvärk, kan komma plötsligt ".  men jag gjorde ändå i ordning lite värktabletter men då fick han ont i magen sen så jag försökte gosa lite med honom & pyssla om honom.


igår var det kul som sagt och man lessna aldrig.
dom drack, rökte vattenpipa och cigg men jag klara mig. jag får ta igen det sen någon gång kanske haha !
och som jag sa igår så fick jag ju en del bilder som jag tänkte lägga ut senare, måste bara få äta frukost först för annars blir min mage inte så glad på mig för jag åt rätt dåligt igår "/..
men vi ses om en stuuund :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0