Godmorgon,

Godmorgon allihop, har ni sovit gott ?
Det har inte jag gjort, först så somnade jag och min pojkvän vid typ 2tiden för vi låg och myste och kollade film. sen så imorse, så väckte min hund mig runt sju med att gnälla och pipa och vara super jobbig, sen började mamma dammsuga, dom härjade lite här så det inte gick att somna om -.-  ..
så typiskt att varje gång man FÅR sova så nejj då ska det vara fullt liv i lägenheten.. aja.


nu är min syster och mamma påväg ner på stan för min syster ska sätta i en förlängning nere på stan, dom ska sy fast det. jag kommer eventuellt skaffa förlängning senare men jag gör det själv hemma tror jag. eftersom jag inte har så värst mycket pengar så måste jag tänka på vad jag verkligen ska ha osv.
vad tycker ni bloggläsare, ska jag färga håret mörkbrunt och skaffa förlängning ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0