Godmorgon allihopa !



Godmorgon allihopa, nu sitter jag och gäspar framför datorn med ett glas fil & socker i handen.. Känner mig inte speciellt redo för skola nu efter två veckors "ledighet". Idag ska jag börja med att gå i skolan och plugga och umgås med Minna som jag inte träffat på 8dagar nu :), sen så ska jag hem, vila lite och äta och sen ska jag ner för att kolla på älsklingens träning, Han kör ju Thai Boxning för er som inte visste det ;)
Aja, nu är klockan 07:25 och jag har hunnit med massor redan, Duschat, rakat mig, noppat ögonbrynen, fönat håret, platta det, sminka mig, fixa i ordning håret, klä på mig och såklart väcka mi underbara pojkvän :)
Men nu måste jag springa, haha .  Pussar !

Hur brukar din morgon se ut ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0