God morgon,

Goodmorning everyone, haha nejj den biten ska vi inte gå in på för då gör jag bara bort mig !  ;)
Har ni alla sovit gott ?   det har iallafall jag, fick sova till sju idag, brukar kliva upp vid halv sex, ska snart till skolan och jag håller på att göra en body till min son på textilslöjden någon som har något förslag på något mönster man kan ha på den ?  Jag har lite dålig fantasi vetni, senare idag vid sex tiden ska jag till min "halvmamma" och fira henne för hon fyller år. sen ska jag inte göra så mycket mer än det och plugga. nu ska jag försöka väcka min svårväckta pojkvän som jag älskar mest av allt !
byebye ! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du kunna ta kort på din mage och visa hur stor den är nu på något inlägg? och berätta i vilken månad du är i o när du föder ;)

2010-03-10 @ 20:53:55
Postat av: Moster

Stor bokstav efter punkt.



;)

2010-03-11 @ 19:32:07
URL: http://exnextdoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0