du är sjuk, vet du det ?



En sak som alla ska ha klart för sig,jag fick två kommentarer av två kommentarer.
" varför gör du bara inte abort ? ".  ursäkta mig men är du dum i huvudet eller ?  ja det verkar iallafall så. jag är lycklig som ska ha barn och du vet inte ett piss om mig och du ska bara hålla dina äckliga kommentarer borta från min blogg. För sånna som dig, är " tyvär " inte värda att leva. Har du ens vart med barn själv ? nej juste.
Du trodde det och fick mens. men grattis lilla gumman. bara för att du inte ville ha barn så betyder inte det att alla ska leva ett tråkigt liv som dig. Du kan typ hålla dina åsikter för dig själv tycker jag eftersom att inte så många håller med dig. och dessutom är jag en lycklig gravid 15åring som ska ha barn om bara tolv veckor. Jag är i 28e veckan.
Abort för mig är mord även om dom inte utvecklats tillräckligt för att känna smärta när det är LAGLIGT att göra abort. men vet du ?  jag vägrade göra en abort för jag ville behålla MIN & MIN POJKVÄNS SON. stör det dig ?
ojj synd då får jag väl beklaga lilla stumpan.    passa din äckliga tunga och håll den innanför dina vidriga tänder.


Mig gör du bara förbannad, du sårade inte.  men du tror du verkar veta så mycket om livet, men du verkar inte kunna någonting om känslor. skulle du bli gravid skulle du inte bara tänka abort abort abort. det samlas så mycket känslor att du inte ens vågar berätta det för din mamma som du kanske tidigare alltid kunnat prata med. Och dessutom så vet du inte hur det känns att vara eller bli med barn så kom fan inte och snacka innan du ens vet vad det handlar om.


Och nej jag ska inte hoppa av skolan, ni verkar riktigt dumma som tror jag skulle hoppa av skolan för att jag blir och ska ha barn. först säger ni: " stackars barn med en sån ung mamma som inte ens har pengar ". men om jag hoppar av skolan, då får jag förfan plugga om hela jävla skiten och mitt barn får ingenting för mamman var dum nog att hoppa av skolan och skita i utbildningen.   "bra jobbat" brukar man säga till dom som misslyckas med någonting, precis som ni då alltså.
Jag går först klart nian som jag kommer hinna precis, sen har jag ett sabbats år, och sen så börjar på gymnasie och skaffar mig någonting som heter UTBILDNING som är själva nyckeln till jobb och pengar för ens barn.
eller vadå, visste inte om det ?   ojj då har ni nog missat en hel del !
Och om jag valt att ha barn och är lycklig för att jag ska ha barn, varför ska jag då ge mitt och min pojkväns barn till mina föräldrar och låta dom ta hand om det. är ni sjuka i huvudet eller ?!     nu får ni ge er och växa upp, och komma in i verkligheten. för den har ni inte fått lära er något om just nu.



Jag ville bli gravid och mamma. Jag träffade en kille jag verkligen älskar mer än allt. Jag vart med barn med den här killen, jag vill leva med honom, jag vill behålla VÅRT barn.  vad fan är ert problem ?  låt mig bara vara 15år och gravid. jag ångrar inte mina beslut en sekund.  jag har inte begått ett misstag. jag är lätt en av dom lyckligaste tjejerna på jorden som fått den här gåvan.


Ni har ingen aning om hur min bakgrund ser ut så kom inte in till min blogg och tro att ni kan ställa mig mot väggen och pissa på mig.  för det kan ni inte. sjuka idioter.

skaffa er ett liv era små stackare,


Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Godnatt och sov så gott! :)

Kramisar ^^,

2010-03-12 @ 00:44:59
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

har kvällen varit bra sötnos? (:

2010-03-12 @ 01:24:43
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gumman, att säga att du inte begår ett misstag är det dummaste jag hört. O att du inte ångrar dig? Nej klart som fan du inte tycker att du gör det NU. Men när du är 18-35 år kommer du med största sannorlikhet ha problem med allt ifrån jobb, pengar, studier, vänner och så vidare. Jag vet att detta inte kommer att få dig att ångra dig.. Men snälla, varför gör du sådär emot dig själv? Du kommer inte ha någon möjlighet att leva ett normalt tonårsliv efter detta. Kommer du ens kunna sköta skolan? O tror du på största allvar att denna kille du får barn med är den enda killen i ditt liv? Du tror du vet mycket, men du är inte mogen nog för att veta något om det verkliga livet. Landa på jorden, för du verkar vara någon helt annanstans.. Stackare tänk på barnet!!

2010-03-12 @ 10:29:19
Postat av: jasmin

''Anonym''



Håll käften o ta hand om ditt din lilla fitta, så tar angelica hand om sitt , kom inte med en massa kommentarer som om hon skulle bry sig om ditt skitsnack ,



Angelica , ett tips ifrån mig , skit snett i varenda en som snackar o be den bara hålla käften , så lätt äre:)

2010-03-13 @ 00:44:26
Postat av: Sofie Jörgensen

Till den anonyma jäveln man behöver inte ändra sig när man blir äldre och jag tror aldrig en föräldrer ångrar sina barn kanske hur gamla dom va när dom skaffa barnen men aldrig barnen och klarar skolan kan man bara man vill och att man missar en massa av tonårslivet kanske man gör men sen vad man missar beror också på vad man redan upplevt och hur man är som person och man misser juen helt speciell upplevelse av att göra abort också så dit val är alltså missa något eller missa något speciellt?

2010-10-20 @ 18:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0