Bullshit,

"Hulken"

du är såå omogen. jag kommer aldrig få missfall så du behöver inte oroa dig. Ett socfall kommer det heller inte bli, är du så otroligt avundsjuk på mig så du måste komma med lite kommentarer som du tror skadar ?
att du kallar mig hora är bara någonting jag spottar på och kastar över axeln för en hora är jag inte, det visar bara din okunnighet om livet :)
du verkar ju inte veta sådär super mycket om livet som tror att hora är en tjej som skaffar barn när hon är ung. då tänkte jag att jag kanske kunde lära dig eller vad säger du ?:)
Hora är när en kvinna/tjej får pengar för sex. förstod du eller ska jag vara tydligare ?



ni som kommenterar spydiga saker, gör det bara gör det. för det tar inte på mig.
jag är lite mognare och starkare än så för jag vet att det ni säger är bullshit ändå så. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0