bilder från festen.


Jag innan festen, lite speedad så det fick bli någon sån där halv okej bild  !  X)



Såhär såg det ut, dom blanda till olika drinkar också x)



Niclas & Nathalie, Niclas ser ju sådär super pigg ut ! ;)



Grabbarna i soffan, man kan ju undra vad dom kollar på som ser sådär glada ut, hmm.. ;)



Köket, älskling springer förbi mig precis. det var honom jag ville få med,
men han var för snabb för mig ;)



älskling la sig startklar i sängen och vänta på mig ;D



Jonas haha, han decka i soffan han. ändaa tills han behövde gå på toa 5sekunder senare :P



Jaa, man ser ryggen på Minna & Oliva men det gör väl inte så mycket x)


Jag hade askuul igår, tyvärr så kom en massa folk man inte kände och då vart det för mycket så vi körde iväg några så drog på fest i Kåbo istället. Men kvällen vart lyckad och jag fick träffa Minna som kommit hem från London nu :). 
Jag & älskling hann till och med mysa en massa ! +poäng för det ! :D

Taack för en dunder kväll hörrni ! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

såg att du hade skrivit att dessie är ful utan smink osv? hahah har du inte sätt dig själv i spegeln än eller? HAHHA fetto!

2010-03-23 @ 00:56:07
URL: http://beexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0