är Dessie mognare än mig ? tss, tror inte det .

Fick något inlägg av någon Joy,
" Förlåt men bara för att du ska föda ett barn säger inte det att du är mognare än vad "Dessie" är. Självklart kan det vara så att du är mognare än vad hon är men eftersom du inte känner henne kan inte du bedöma det.
Så bara för att du ska föda ett barn betyder inte det att du är vuxnare än vad hon är. "

Mitt svar på din kommentar;
1. Dessie super nästan varje dag - det gör knappast jag
2. Hon har hoppat av skolan och tror hon kan komma någon vart på det - jag ska till och med fortsätta gymnasie fast jag ska ha barn nu.
3. Hon byter pojkvänner som jag byter underkläder ? det vill säga väldigt ofta. - jag håller mig till en och samma
4. Lägger ut bilder på brösten och frågar vad vi tycker om hennes "söta" läppar som kanppt finns med på bilden. - så patetiskt
5. Hon skryter om att hon har sååå mycket pengar, varför supa upp dom istället för att göra något bra utav dom ? Går hennes föräldrar i konkurs så kommer inte hon komma så långt i livet utan utbildning.

Så kom inte och snacka om att jag inte är mognare. jag påstod aldrig att jag var mognare bara för att jag ska ha barn och det mena jag inte heller. men jag är mognare än henne och det tror jag vi alla ser här ovanför. Det finns så mycket mer att ta upp om henne men jag orkar inte !


Kommentarer
Postat av: Lena

Bra sagt! Den där Dessie borde verkligen ta tag i sitt liv...eller, kan man ens kalla att supa hela tiden för liv? ♥

2010-03-06 @ 21:54:24
URL: http://lenaps.blogg.se/
Postat av: jasmin

hahahha den dära dessie har ju totalt stora sykproblem,det märker man helt o hållet, du ska verklgen inte jämföra dig med henne pga att hon är nedtrampad medans du sitter högt angelica;)



Och du är visst mognare än vad hon är pga att du ska föda ett barn , pga att man blir sykiskt mognare när man är gravid pga att man ställer om sig för att bli en mamma , kroppen mognar snabbare då också , så du e verkligen mognare än den dära totala bortskämda tjejen som dricker för att få uppmärksamhet men skiter helt enkelt i att hon skadar sin kropp , ush!

2010-03-07 @ 11:51:03
Postat av: sofia

hej, jag har kollat din blogg lite fram och tillbaka sen jag hörde att ni skulle ha barn. min första tanke var "shit, hur fan ska detta gå.. de kommer aldrig klara det.."

men genom att ha kollat din blogg så märker jag ändå att du verkar väldigt mogen och om någon i vår ålder skulle klara detta så är det du!

jag önskar er all lycka! :)

och grattis! :)



om du kommer ihåg mig, sofia, vi spelade i samma lag ett tag.. går på tunaberg. :)

2010-03-07 @ 11:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0