Ussh min kropp är ju död,

Tjenamors
har percis kommit hem från träningen. var sjuuukt jobbigt. jag höll på med Hockey, A-lag i division 1 så jag hade grym kropp och bra kondition, jag var vig och stark. nu efter ett och ½ år så är man ju totalt död efter träningen. Jag är så sugen på att börja på Hockeyn igen.. men då tränar man varje dag plus match så det hinner jag ju inte med eftersom jag har min lilla snutteplutt till son. sen kostar ju faktiskt min utrustning ca 15.000 eftersom jag är målvakt.


( Lånad bild, vet inte vart mina bilder tagit vägen )

Jag är så jävla sugen på att börja igen.. men det tar tid och pengar.. PLUS att jag vill ha min pappa som tränare då och ingen annan !


Kommentarer
Postat av: Anonym

värkar läskigt att spela hockey haha. Själv spelar jag fotboll och älskar det. Ska du börja

2010-07-17 @ 14:10:23
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-17 @ 16:04:59
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Sofie

Shit kostar det så mycke, hade jag ingen aning om :)

Tack, älskar också det namnet, vi hade bestämt det långt innan vi visste vad det var för kön :)

Är 26 i år :)

2010-07-17 @ 22:40:40
URL: http://itsmylovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0