Hello alla monster diggare ,

imorgon åker jag till Finland med hela familjen, ska bli så härligt !
Kommer inte kunna lägga ut någonting förs på måndag så kolla läget ofta för ni lär få en del bilder ;)



Men sen dessutom så berättade sonny en läskig sak om att det var en rejäl storm för en bekant när han skulle åka hem med båt. Så han trodde inte ens att dom skulle överleva. Och vi ska ha Seth med oss, tänk om något skulle hända ?  nej så kan man inte tänka, men att förlora min underbara fina son finns inte ens i mina tankar! Men slut pratat om det, nu ska jag få åka iväg med HELA tjocka familjen:
Seth, Sonny, Mamma, Pappa och min syster. så vi är sex personer i min familj + två leonberger som är lika stora som lejon ;)

Håll koll på måndag !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0