värdelös morgon,



Min morgon började inte så bra, först bråkar jag men min lillasyster som aldrig svarar när man pratar med henne sen blir hon förbannad för att man skäller ut henne och sen säger hon: "jag svarar inte för att du säger mitt namn så många gånger".  nejj men hallå, hade du svarat första gången jag ropa på dig så hade jag sluppit upprepa det tusentals gånger. du knäcker bara dig själv.  och sen efter det så frågade jag mamma om jag kunde få låna hennes busskort för jag hade inga pengar kvar på kortet men då fick man en rejäl utskällning för det ?
Hon sa: " lär dig att planera bättre så hade vi kunnat fixat det".  men hallå ? ni hade hockey hela helgen så hur skulle vi hinna det när vi inte hinner någonting annat som att hämta flyttkartongerna som ett exempel.
och varför hon skäller på mig för att jag frågar henne en sak fick mig att bli riktigt arg.
menmen, livet går vidare eller ?

aja, nu sitter jag i skolan och skriver.. hade inte roligare för mig eftersom jag har håltimme i 1timme och 35min *suck*. vet inte riktigt vad jag ska skriva heller, eller jo.
Jag ska till barnmorskan idag, lyssna på hjärtat och dom kommer säkert vilja ha nytt blodprov "/
men det klarar jag väl, ska vara där 16:00 senare och nu tänker jag gå till kiosken och be om en kexchoklad så man blir en aning glad :)
Men här en bild till på min mage som jag tog imorse, jag känner själv att jag vart dålig på att uppdatera med nya bilder på min mage så nu fick ni två på en gång, vilken kanonkula va ? ;)

Hur har er morgon varit, ? :)

Pussar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0