Schlamp

Halloj alla, idag har vart en så kallad "softis" dag. först hade jag Fysik prov imorse och självklart bäst som man är så kunde man allt ;)   Sen efter det så hade man engelska, sen Teknik, sen lunch och efter det Idrott och sen drog jag och Minna till Gottsunda och köpte massa hårfärg efter att jag slutat och det vart 8hårfärger sammanlagt, jag hade tänkt lägga ut saker på vad jag köper och sånt men då avslöjar jag ju vilken hårfärg jag ska ha, haha (:

efter att vi vart i Gottsunda så tog vi bussen ner på stan där vi skulle träffa våra älsklingar, Sonny och Walle.
sen så åkte vi hem till Minna i stenhagen för jag skulle klippa henne och Walle, jag klipper folk och det har jag inte
hunnit sagt kanske men såp är det och dom vart nöjda båda två vilket är det viktigaste :). Sen så hade jag en Canada Goose jacka på mig som jag hade hängt upp på en krok men som senare ramlade ner på golvet utan att jag märkte det så en av Minnas katter pissa såklart på den -.-' . så det vart ett litet jobbigt läge men men. jag
har haft en skit skön dag idag och minna kom på ett nytt ord idag och jag gilla det haha,
det var "Schlamp = Coolt" ;)

Just nu sitter jag med färg i håret, tittar på skräck/komedi på TV och bloggar såklart. Jag vill ha lite tips av er om
vad man kan skriva i bloggen för att ni ska tycka det är mer intressant att kolla. skriv gärna vad ni tycker också
för jag vill veta sånt, för jag är ganska ny när det gäller bloggen (a).

jag

Pussar :)


Kommentarer
Postat av: veronica:D

du kan skriva om en massa roliga grejer ^^

2010-02-06 @ 08:04:38
URL: http://www.godgirlgonebad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0