Måndag 22/2 -10

Idag så var jag ner på stan och shoppade lite inför fredagen eftersom jag inte hade
några kläder till begravningen så köpte jag det här.


En snygg svart kavaj !


Super fina rosa blingbling :)


Köpte brun utan sol för att jag inte orkar stå i den solduschen
för det är ju bara jobbigt ?:S


och sen köpte jag nya svarta benvärmare
för mina andra svarta börjar bli för slitna.

Sen hade jag redan fixat skor och klänning innan så.
sen i måndags så gjorde inte så mycket mer. Jag var ju hos min läkare, och fick inte alls skäll. utan vi pratade lugnt och diskutera som vuxna människor. Förra gången jag var där så gick jag där ifrån men krokodil tårar.
det är ingen kille man är rädd för, men man har en jävla respekt !

Pussar ! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0