äntligen klar med mitt rum,

Hejj allihopa, jag har äntligen fått klart mitt rum. vart jävligt nöjd med rummet men kommer sakna huset jag hade som fan och har bara lust att gråta ut i någons armar för det här är så litet men mysigt..
jag lovade er mer bilder på flytten så det ska ni få också (: 


Mitt nya rum, där sängen står.


Mitt nya rum, min soffa och lite så (:


Mattias hjälper till och fixar alla grejer i huset som ska flyttas.


Här står pappa, farbror, farfar & min älskling som också hjälpte till.


Här var två av dom tre bilar som körde grejer.

idag fick vi hjälp utav Mamma, Pappa, Syster, Älskling, Farbror, Farfar, Niklas, Ingela & Mattias.  senare kom farmor och gjorde mat till oss, och då var man ju bra hungrig.

Jag vill också tala om att jag kommer ha svårt för att blogga lite nu för vi har beställt nytt modem till Internet så just nu bloggar jag och använder grannens internet som jag snott haha (a)
Men nu ska jag slappa lite ett tag, ut på balkongen och titta lite.. 
sen ska jag sätta på någon film och massera älskling tänkte jag som har slitit så hårt idag !   <3
Pussar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0