Tack min älskling

Idag var jag ifrån min sambo från 07:00 - 20:00. Jag saknade honom något enormt.

Jag kom hem, vi pussades osv. Sen skulle vi ut och röka..

Sonny: Jag har gjort något för dig här ute.
Jag: Okej.. Vadå?
Sonny: Kolla om du märker någon skillnad.
Jag: Har du borstat av stolen? ( som var täckt med snö ;) )
Sonny: Ja eller hur, jag har verkligen borstat av stolen.
Jag: hehe.. ( opps )
Sonny: Kolla ut över räcket...

och när jag kollar ner från balkong..



Så har han varit i den djupa snön bara för min skull. han är så fin,

Underbarare kille får man ju leta efter. Jag har verkligen en riktigt charmig prins. :)

Sonny, jag älskar dig nu och föralltid ! <3


Kommentarer
Postat av: Julia wiik

Guuud vad sött :)

2010-12-17 @ 23:39:49
URL: http://juliiawiik.blogg.se/
Postat av: sarah

fan vilken bra kille du har!!

2010-12-18 @ 00:50:09
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt han är, är verkligen jätte glad för eran skull. Ni är så fina tsm och ni verkar vara så lyckliga. Och sen har ni en sån fin son ihop måste vara det finaste en människa kan ha att dela ett barn med någon man älskar. Och man ser att ni är gjorda för varandra du och sonny. Och eran son är så jävla söt så att jag inte kan beskriva med ord. Han har blivit så stor redan tiden går fort.



2010-12-19 @ 18:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0