Lillasyster gästbloggar lite,

Jag tänkte gästblogga lite, eftersom att det är många som har sagt sin åsikt om min tatuering som jag skaffat,
jag är otroligt stolt över min tatuering, det var därför jag ville ha den på en gång, för att ha något jag kan vara riktigt stolt över, jag är stolt över min familj, och ni känner mig jue inte så egentligen så vet ni inte om jag är mogen eller inte? Mina föräldrar bryr sig otroligt mycket om mig så det kan ni inte säga något om heller,

men eftersom att dom visste hur mycket det skulle betydde för mig, och mitt efternamn är något jag vill ha kvar hela mitt liv, alla har rätt till sin egen åsikt, men tycker inte att ni behöver säga något som att mina föräldrar inte bryr sig när ni inte har någon aning alls? min mamma sa att de va den ända jag fick göra, den var jue ganska liten också, hon vill egentligen inte att jag tatuerar mig mer efter att jag fyllt 18 heller, men det kan hon inte bestämma då,men om jag var 14år så hade ni inte tyckt att de låtit lika konstigt även fast det bara skiljer ett år ?

fast om ungefär 4månader så är jag 14år, jag tycker att såklart så ska man inte när man är lika gammal som jag tex tatuera något som inte har betydelse för de kommer man verkligen ångra, man ska inte heller göra en som en liten grej, att man bestämmer sig samma dag, jag har tänkt på det länge faktiskt att jag ville ha det, familjen är det finaste man kan ha, den stannar alltid kvar , hur många misstag man än gör. så jag tänkte hylla min underbara familj me den här tatueringen som har klarat sig igenom så mycket, som blivit starkare än någonsin,
som stöttar varann i alla lägen och inte bryter ihop när det blir ett snesteg,

jag är inte så dum att jag skulle tatuera in ett namn på en kompis eller en kille eller något sånt,bara för att jag är 13år så betyder det inte att jag inte kan tänka och använda hjärnan och förstå när saker är fel , ellerhur ? :)
ni får ha era åsikter så länge ni inte håller på och säger saker om oss personligen, fast ni kan försöka att tänka lite på att ni vet kanske inte hela historien om min tatuering...

ha det bra ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0