Julafton+ Förlovning 24/12 -2010

Ja precis, ni läste rätt. Vid middagen på julafton så började Sonny bli orolig och nervös märkte jag.. så något var ju på gång.

Han ställer sig upp till slut, klingar lite försiktigt i sitt glas och börjar:

Först vill jag tacka Fia & Jarri som ordnat med det här...
Och sen Angelica.. ( så går han runt till min vänstra sida ).
Så vill jag fråga dig en sak..



Vill du förlova dig med mig ?

Jag börjar såklart gråta, och säger " Ja, såklart jag vill ! ".







Åhh, gud så jag älskar dig min underbaraste vackra prins. Lyckligare än mig, får man leta efter för det finns ingen som är så lycklig som jag. Det du gjorde, framför hela min släkt på jul-middagen.. det var otroligt, så fint. Jag själv hade nog aldrig vågat. Utan dig, skulle jag aldrig klara mig. Jag behöver dig !

Jag älskar dig nu & föralltid babe. Utan dig, inget mig.
Det är du och jag mot världen. Du är mitt allt !

Jag älskar dig ! <3


Kommentarer
Postat av: Jenn

Grattis!!! :D

2010-12-27 @ 12:52:25
Postat av: Anonym

grattis vad fina ni är- Är jätte glad för eran skull :D

2010-12-27 @ 20:01:35
Postat av: Jasmin

Åå grattiiis gumman!!!!!

Blev jätteglad för din skull <3.

Kommer ihåg när jag förlovade mig, men jag var 15 då.



Men supergrattis<3

2010-12-28 @ 00:23:02
Postat av: Frida

Grattis! :)

2010-12-30 @ 00:10:53
URL: http://fridaedin.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till två.

Grattis till förlovningen :)

2010-12-30 @ 16:21:50
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0