Fråga + Svar

Hej! Hur går det med vikten? Kommer ihåg att du skrev att du ville ner jättemycket så undrar om du klarat av det eller inte =)


Nej jag har inte klarat det ärligt talat.. när jag började så hamna ju min pappa sjukhus bara två dagar efter och då pallade jag inte riktigt fortsätta. Jag mår jätte jätte dåligt över min vikt.. Men jag orkar hålla på två dagar sen faller jag tillbaka i samma spår med samma mat, godis, läsk osv. Jag har tänkt på att ta tag i det. 
Jag fick tag på en jätte bra bantnings metod med mat ersättning men den var jag allergisk emot. då gick jag ner 1kg på två dagar.. men jag ska försöka ta itu med det här igen så småning om..  

Man ska ha lust och ork att hålla på med det också.. Hade jag haft mitt gymkort nu hade jag absolut utnyttlat det.

TRE FRÅGOR TILL ER LÄSARE

Kanske fyller gymkortet efter jul igen vad tycker ni
 ?
Börja bantningen på måndag kanske ?
Mina bloggläsare kanske vill hjälpa och stötta mig ?

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hej gumman, jag tycker, så som jag ser på din outfit-bild att du lyckats gå ner väldigt mycket sen du fick lilla Seth, det ser jag på bilden sedan jag såg dig ute en dag då du var på väg till din pappa, då var du en aning kraftigare runt magen, så jag tycker du är på god väg!!

En grej jag tycker du ska göra (ifall du inte redan gör det) Är att äta exakt som du åt när du var i din ideal-vikt och höll den, då funkar det nog :)



Kram

2010-12-17 @ 23:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0