60 frågor & svar

1. Vad är ditt mellanamn? Elisabeth
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Någonting väldigt ovanligt här i sverige.
3. Är du i ett förhållande nu? Ja, det är jag.
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? I exakt två år & tre dagar.
5. Vem var du tillsammans med sist? Robin...
6. Får man fråga varför det tog slut? Känslorna försvann och det var meningslöst. Sen träffade jag Sonny och insåg att känslorna där var äkta !
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja, det jag har nu är väldigt seriöst.
8. Vem vet mest om dig? Sonny & min syster.
9. Vad gör du på fredagskvällar? Myser med min familj oftast.
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Oj, jag kollar på film ganska ofta.. men Twilight filmerna.
11. Har du haft sex med fler än 2 personer? Pass.
13. Har du testat droger? Nej absolut inte. Fast rökning ser jag lite som en drog faktiskt.
14. Röker du? Ja, jag har varit det i ca 1&½ år nu.
15. Snusar du? Nej, usch!
16. Saknar du någon just nu? Ja, min lillasyster <3
17. Hur mår du idag? Jag mår bra, väldigt trött och hungrig bara.
18. Hur många tabletter tar du dagligen? Inga alls förutom mina p-piller.
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Oj det minns jag nog inte.. men jag var antagligen med Sonny.
20. Bästa minnet från sommaren? Reggae Festivalen med Sonny, Lillasyster & Jonathan. Kan tyvärr inte säga att min födelsedag 25 augusti var så bra...
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Finland.
22. När var du där? I somras. 
23. Är du rasist? Nej?
24. Har du helt svenskt ursprung? Jo, men har finska släktingar.
25. Om nej, vart kommer du ifrån? Sverige.
26. Föredrar du svenska eller utlänska killar? Spelar egentligen ingen roll. Jag går på personlighet först, sen utseende. Men Sonny är 50% svensk & 50% norsk :)
27. Ser du fram emot någonting just nu? Nej egentligen inte..
28. Sköter du skolan? Går inte i skolan just nu, jag är ju mamma ledig. men annars så sköter jag skolan.
29. Vad hade du för betyg förra terminen? Då gick jag i 9an, 7VG 8G 1IG.
30. Vad är det bästa du fått på ett prov/uppgift? VG+ :)
31. Vilket ämne var det? SO - Samhällskunskap och Religion
32. Har du fått ig på ett prov? Ja, det har jag.
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Ja jag har gjort, jag var trummis & sångare.
34. Anser du dig vara intelligent? Njaa jag vet inte ?
35. Vilken var den bästa dagen i ditt liv? När min son kom till världen såklart! <3
36. Vilken var den värsta dagen då? 25 Augusti då pappa hamna i respirator & nedsövd med hjärnblödning i tre veckor..
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja, ibland gör jag det oftare.
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Jag har gjort båda två.
39. Har du haft sömnproblem? Nej..
40. Hur ofta gråter du? Inte så ofta.
41. Vad gör du när du mår dåligt? Skriver av mig bland annat.
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Min kurator som hjälpt mig i ca 4år. 
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? ALDRIG I HELA MITT LIV !!!
44. Vilken klass går du i nu? Ingen, ska gå på Boland, samhällskunskap och sen vidare till Advokat.
45. Vilken skola? Se ovan.
46. Har du varit otrogen någon gång? Ja i tidigare förhållanden, men absolut inte mot Sonny !
47. Har någon varit otrogen mot dig? Mm ..
48. Är du stolt över dig själv? Nej, inte när det gäller mitt utseende. Men hur mitt liv ser ut, så älskar jag mig själv för det :)
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Hm? Kanske att det går att lita på mig i alla fall och att jag är en bra lyssnare.
50. Vad får du ofta komplimanger för? Mitt hår, mina ögon.
51. Har du lätt att få folk att skratta? Ibland, det beror på vilket humör jag själv är på.
52. Cider elller öl? CidBåda två faktiskt.
53. Har du några talanger? njaa.. sjunga ?
54. Vet du om någon är kär i dig? Jag bryr mig inte ärligt talat, det viktiga är att Sonny är det.
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Nej.
56. Vad står det i ditt senaste sms? Sorry, rensat mobilen x)
57. Hur lång är du? Runt 155 cm där någonstans.
58. Hur mycket väger du? Hela 70 kg fett, som snart ska bort! det får mig att må dåligt.. 
59. Vilken storlek har du på kläderna? Oftast M men ibland kan jag få på mig S också.
60. Har du svarat ärligt? Ärligare kan man nog inte bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0