Hej kära läsare..

Jag hoppas ni förstår varför jag inte orkar skriva så mycket just nu.. Det är riktigt tungt, vi har varit och hälsat på honom även fast han bara är nersövd.. vi har suttit hos honom och pratat med honom, jag har pussat honom godnatt..

Nu har jag blivit förkyld så jag får inte träffa honom förs jag är frisk, dom sa det idag när jag väl kommit dit för att få träffa honom.. det gjorde riktigt ont. för jag vill spendera mina timmar tillsammans med honom nu.

Dom ska operera hans arm som är krossad/bryten, dom vet inte än om dom ska operera i ansiktet där det också var frakturer. sen hoppas dom på att slippa operera huvuvdet också men vi får väl se. Han tryck i hjärnan ökade idag, från 7-11 ända upp till 30. vilket inte är så bra då..



Pappa snälla, kämpa. du är stark.
Vi vill ha dig här hemma där du kan dela med dig av din kärlek.
Vi alla ser upp till dig.
Jag vill att du kommer hem, jag saknar dig !!
Pappa glöm inte, att jag älskar dig !


Kommentarer
Postat av: Lotta

...var stark tjejen,din pappa är en riktig kämpe!Jag tänker på er alla!Stor kram till dig och familjen från Lotta

2010-08-27 @ 20:07:16
Postat av: E

tänker på er Angelica! Hoppas verkligen allt går bra, var stark!! <3

2010-08-27 @ 23:01:08
Postat av: Jasmin

Jag hoppas din pappa står upp på benen snart , så hemskt du såg verkligen helt krossad ut idag när jag hälsade på dig och det förstår jag gumman - hoppas allt blir bra snart , hundra kramar åt dig och familjen

2010-08-27 @ 23:47:12
Postat av: mormor/gammelmormor

Älskade hela familjen, jag o Marit tänker på er mest hela tiden härnere o bara hoppas o håller alla tummar vi har pusspuss till er alla

2010-08-28 @ 00:43:19
Postat av: Jennie

Jag och Henric tänker på er jätte mycket, jag hoppas verkligen att han blir helt återställd snart.

Fan att de hände just på din födelsedag och allt =(

vi har något till dig men vi tar de när din pappa kommer hem och allt blir som vanligt igen.

Tänk inte att han inte kommer hem igen, utan var stark och tänk att pappa e stark och klarar sig.

tänk som att han sover gott och drömmer bara fina vackra drömmar han e snart hemma och har dig i sin famn snart. puss och kram <3

2010-08-29 @ 21:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0