vad gör jag för fel, jag älskar ju dig..


Jag förstår inte..

Just nu sitter jag och kollar på Erik & Mackan och funderar över en sak..

Hur kan någon man älskar otroligt mycket ignorera en så jävla mycket att det känns som om man inte känner varandra längre. det är den känslan jag får, svarar aldrig när man pratar med henne för hon blir bara arg hela tiden. Jag bad henne städa hennes rum igår, för jag ville dammsuga där idag eftersom jag var hemma från skolan. men då säger hon bara " HON DOMDERAR OCH BESTÄMMER ÖVER MIG ".  Tack, jag ville vara snäll och jag bad dig om att städa ditt rum. jag bad dig sänka din Tv för du hade otroligt högt och det stör grannarna och även oss som skulle gå och lägga oss.

Jag förstår liksom inte vad jag gör för fel som gör att hon verkar hata mig så otroligt mycket att hon inte ens kan prata med mig. Hon svarar inte när jag försöker prata med henne, och då blir jag förbannad och skriker åt henne istället och då säger hon : " Jag svarar inte när du skriker på mig ". 
men vad ska jag göra då ? hon svarar aldrig..

Hon verkar inte förstå att hon gör mig ledsen när hon behandlar mig så, utan det är JAG som behandlar henne illa tycker hon för att jag ber henne om saker men hon lyssnar inte. jag gav bort min bergsprängare till henne för att jag älskar henne och ville ge henne någonting bra som jag vet hon ville ha.. men det känns inte som om jag får någonting tillbaka. hon verkar inte se hur ledsen hon gör mig,

Jag ska snart ha barn som hon kommer bli inblandad i men hon verkar inte ens intresserad utav det eftersom hon beter sig såhär.  vill du att jag ska flytta så jag inte "bestämmer" över dig mer, säg det i så fall.

Jag har dessutom funderat på att flytta hemmifrån, tillsammans med min pojkvän och våran kommande son. men det krävs pengar och tid då och utredningar och sånt om våran familj.. men just nu känns det inte så dumt för du verkar ärligt talat inte vilja ha mig här så.. men aja.

Jag kan säga såhär, jag tror ändå att dom flesta redan vet vem jag pratar om. Min lillasyster som jag har älskat i hela mitt liv, har börjat bete sig såhär konstigt. och även mot mig. jag har sagt att jag kommer bete mig likadant för att hon ska få känna hur "älskad" man känner sig. Hon tycker jag beter mig illa mot henne men har jag något val efter hur hon beter sig mot mig ?

aja, jag älskar henne sjukt mycket men jag fattar inte vad som är fel som gör henne såhär.
Hon sitter framför sin dator dag in och dag ut och lever sitt liv där vi inte verkar existera.. varför ?

en fråga bara.. Älskar du mig inte, är det därför du gör såhär mot mig ?
jag älskar iallafall dig, men just nu känns det som om vi inte känner varandra längre för jag vet ingenting om dig..



såhär känner jag mig just nu.. förstörd.


Kommentarer
Postat av: erica junhager

angelica.. jag vet att jag kanse behandlar dig illa.. men ibland så tkr jag de är bäst att bara ignorera när du blir arg .. för jag vill nt att vi börjar skrika åt varann.. då sitter jag heldre där o tar vad du säger istället för att börja skrika själv, de va kanske fel av mig att ignorera men jag vill nt börja säga saker som jag gör ibland när jag är arg.. o du vet vad jag menar.jag är nt världens bästa .. jag mår nt bra just nu. när jag kmr hem så blir det data.. för jag vet nt vad annars jag ska göra. jag försöker samla mig själv för att orka kämpa för morgondagen..du kanske själv minns hur de va?när man va vilse o nt visste vart man skulle ta vägen? du har själv sagt hur det var.så jag vet att du vet vad jag menar.jag älskar dig.de gör jag verkligen, men jag kanske nt har visssat de riktigt.. men jag vet knappt vart jag har mig själv längre. jag är så lycklig för att jag ska få en syster son.. du får nt tro något annat,jag ligger vaken på nätterna för att jag nt kan sova, jag tänker på den lilla busungen som kmr lära sig gå någon dag .., jag är så rädd att jag kmr bli en dålig moster.. jag vet knappt vad jag sla säga. men ibland kan de vara lite jobbigt när du säger saker jag ska göra .. o jag tkr nt du ska säga till mig vad jag ska göra. men då blir jag irriterad o svarar nt, då blir du arg o då börjar skriket. jag vill nt ha de så. du kanske nt kmr sluta säga åt mig vad jag ska göra men jag vill bara nt ha de där skriket.., jag har nt kunnat sova för att jag tror att jag är saker som du kan säga när du är arg tex ''utvecklingsstörd'' som du sa. de tar på mig när du säger så.. jag tror alltid att jag är de som du säger.för ibland känns de som om du menar de. jag tkr de är jätte jobbigt att jag nt kan skratta med min syster som jag gjorde förut.. när allt var så lugnt o bra ..jag saknar den tiden. men för mig är de hockey,kompisar sen hem till datan.jag vet att de är så. de betyder nt att ni nt betyder något för mig .. ni betyder så mkt för mig att de nt går att beskriva me ord.. men allt efter flytten,mkt me hockeyn,mina kompisar o mitt eget självförtroende så har jag kämpat mig igenom varje dag. jag är ganska frånvarande, men de är för att jag nt mår bra som jag sagt. förlåt för att jag kanske har behandlat dig dåligt.. jag blir såklart också sårad.. drf flyr jag in på mitt rum hela tin.. för att jag nt vill ha de blir som de brukar..



jag älskar dig min egen syster o jag vill nt att du flyttar.. särskilt nt när vi har så dålig kontakt som nu ..

jag kmr sakna dig för mkt då..



FÖRLÅT FÖR ALLT....(L)

2010-04-20 @ 22:49:37
URL: http://minijjjunhagerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0