såå jävla typiskt !

Jaa hörrni, någon jävla idiot snodde mina skor idag. men jag åkte och köpte nya efter att mina föräldrar hämtat mig & älskling. Jag fick gå barfota genom hela stan eftersom dom vart snodda under tiden på älsklings träning för man får inte gå in med skorna -.-'  ..





Men som jag sa så åkte jag ju såklart och köpte nya skor, två par faktiskt.
"ifall man bli av med ett par skor är det väl alltid bra att ha ett par extra, eller ?"
Men jag fick gå utan skor på stan, uuuew !  Jag har ingen känsel under fötterna så jag kan gå barfota på asfalt, sten och grus och skit men det är massor med bakterier, spott, snus och glas inne i stan så jag gick typ slalom genom hela stan och släppte inte blicken från marken.




Mina nya skor, den som rör den dör !

Man är så jävla älskad så man inte ens får ha sina skor ifred ! :O


Vad tyckte ni om skorna ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0