Godmorgon,



Godmorgon biitches, tror ni inte jag glömde stänga av mitt larm på mobilen igår eller ? 
kl 06:00 börjar mobilen tjuta och jag höll på att kasta ut den genom fönstret ! idag händer väl inte så mycket mer än att planera kläder och sånt till imorgon för vi ska till Farmor på påskmiddag och träffa hela släkten.
och så får man ju såklart påskägg och tjockar sig hela dagen och god mat :)


Just nu sitter jag och kollar på " På rymmen med Pippi Långstrump " haha ;).  det var det enda som gick på tv och man kan ju rätt mycket om det eftersom man sett det ett ex anatal gånger som liten.
idag ska jag nog åka och handla godis också tror jag, det skulle ju behövas.  aja nu ska jag se filmen.

Pussar


Kommentarer
Postat av: minna

hahaha jag kolla oxå på pippi ;) så jävla dålig xD

2010-04-02 @ 13:34:22
Postat av: viktoria

vad fin blogg du har :D

2010-04-03 @ 01:45:34
URL: http://wiky.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0