Dagen då vi träffades.

Fick en fråga;
Hur träffades du och Sonny?

Jag och Sonny träffades på julafton 2008 hos min moster, vi träffades utav en slump faktiskt. Han valde att åka med sin syster och fira jul hemma hos min moster. och jag skulle också fira jul hemma hos min moster. och direkt när jag klev innanför dörren och såg honom så vart jag varm i hela kroppen, jag kände en varm och lycklig känsla som jag aldrig kommer glömma. han stod som en ängel där i dörrhålet och bara tittade försiktigt på mig. vi vågade inte prata, vi vågade inte titta på varandra.. vi vågade inte ens vara i samma rum samtidigt. 

Dagen efter julafton vågade vi besvara varandras känslor, och vart tillsammans den natten.
  

och enda sen den dagen vi träffades, har jag älskat honom mer än mitt liv !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0