Mamma



Bilden är inte på mig, det kommer senare.
Nu är man då i 10e veckan.  Mår fortfarande ganska illa till och från och så men det är sånt man får stå ut med ;)
Jag är glad att vi nu äntligen bestämt oss om hur vi skulle göra, jag är så lycklig över det beslut vi tagit. Kommer nog lägga upp bild på magen senare när vi fått upp det på datorn. :)
Både jag och sonny mår väldigt bra över det beslut vi tagit och det gör oss båda lyckliga.  :)
Sonny jag älskar dig, och du är den enda jag vill leva med !!  <3


Kommentarer
Postat av: Ulf,

Du e 15...skärpning?

2009-11-18 @ 18:53:16
Postat av: elin

och? vem som helst har rätt att få behålla sitt barn

2009-11-21 @ 19:18:09
URL: http://crazyybbitch.blogg.se/
Postat av: sonny

Ulf ?

vad gör det at hon är 15 ?

hennes ålder talar inte om att hon är tillräckligt mogen eller ej till att hantera ett barn

15 är bara en siffra precis som din 55-89 eller hur gammal du är

spelar det någon roll hur gammal man är om man kan ta hand om ett barn ?

det finns dem som är 50år och kan ingenting om barn dem kan inte ens ta hand om ett

och det finns dem som är 15 som faktiskt kan det så håll dina kommentarer för dig själv

tack på förhand

MVH/ sonny ( angelicas kille ) 16 snart 17år

2010-01-21 @ 08:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0