~ Razia'

  baby <3 baby <3 baby <3

~ Razia'

vet att vi bråkade en hel del förr. men låt oss glömma det som var förr.
jag vägrar döma dig efter det förflutna. jag tar dig för den du är idag.
Jag har glömt allt som var.   det är sån här kontakt jag vill ha med dig.
Jag har saknat dig mycket, vi har inte träffats på ett tag.
och vi har vart vänner otroligt länge nu, och jag ångrar det inte !
att ha dig vid sin sida, betyder massor !
Kunna prata, ha kul ihop osv.  du kommer alltid betyda mycket för mig.

Jag kommer alltid att finnas för dig oavsett vad, älskar dig ! <3


Kommentarer
Postat av: razia

naaw gumman . <3 vad gullig du är .. du vet att jag finns här för dig också . <3

2009-11-16 @ 18:35:51
URL: http://raziaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0