25/11 -09

Plutt <3

idag var jag på mödra vården igen. vi fick höra vår lilla pysslings hjärta slå. det är inte ofta man kan göra det när man är i 13e veckan, men det funkade :)   det var så otroligt coolt, det värmde att få höra dom små hjärtslagen. jag längtar så efter att få ha dig i min famn min lilla plutt :) <3
_______________________

Idag är det min och sonnys 11månaders dag, tiden gå så fort. men det är som man brukar säga; tiden går fort när man har roligt.  jag älskar dig så sjukt mycket min älskling !! <3


Kommentarer
Postat av: Emil Joelsson

Jag får väl gratta :) ,håller tummarna att den lilla blir en snäll och inte en stygg pojke :)



2009-12-18 @ 11:52:23
Postat av: fuckingfalk

uppdatera oftare xD<3

2009-12-23 @ 20:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0