20/11 -09

....

nu kom mina föräldrar hem och började skrika. dom har vart i ishallen, jag och sonny har legat och kollat på idol. och nu kom dom hem och började skrika direkt. att vi var tvungna att starta om hela skiten bara för att dom inte ville se vem som åkte ut. men det var inte jag som valde att åka till ishallen. dom hade kunnat gjort nåt annat än kollat på tv kanske ?
varför ska jag avbryta allt jag gör bara för att dom ska kolla ?
blir så jävla less. sen fick jag skit av mamma för att jag "skrek" men det var hon som skrek det första hon gjorde när hon kom hem: " sluta lås dörren ".  men jag låser hur mycket jag vill för jag har vart med om läskiga saker. så jag kommer fortsätta låsa iallafall. det är upp till mig, dom har ju nyckel så vad är problemet ? det vet iallafall inte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0