Söker jobb !

Halloj min käraste!

Idag har jag hunnit med massor, allt började igår kväll när Seth åkte till Denise för att gå på skansen idag.
Imorse visste jag inte alls vart jag skulle ta vägen riktigt utan min fina lilla pojke, vem skulle jag nu säga hej till när jag vaknar eller få mina mysiga morgon pussar, byta blöja på, klä på, gå till dagis med ?
Nej så jag la mig i sängen med en kopp kaffe och försökte fördriva tiden !

Gick i skolan, trött som fasen och sedan vart det stan med Caisa & Lisa och Karwan åkte hem. Vi kolla kläder, åt glass och hade det mysigt. Senare mötte jag upp Denise som kom och lämna av Seth. 
Vi åt på Cupido ensamma och hade det som förr. Bara vi två



När jag och Sonny kom hem så la vi Seth. Nu har jag suttit och sökt lite olika nya jobb och hoppas verkligen på att bli kontaktad snarast. Jobb behövs för en ung förälder !

Så hoppas på det bästa !

Imorgon blir det Viktoria och då lär det nog bli röj så det skriker om'et. som vanligt med andra ord!

Jaja, nu blir det nog hoppiknopp för min del. upp tidigt imorgon för att göra sig i ordning ! :) 

Natti, Kisses Bitches !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0