Sofie Schilcher Ulwencreutz ♥



Det jag vill börja med att tala om för dig är att...

Jag älskar dig !

Sen vill jag försöka förklara för dig hur mycket du betyder för mig, vilket är otroligt svårt då du är så pass betydelsefull för mig att jag inte vet vart jag ska börja! Det är svårt att tro att vi inprincip "hatade" varandra i början.. Hata kanske är lite hårt men men vi klarade inte av att vara i närheten utav varandra. Jag tror att vi båda kände att vi var som ett stort hot för varandra, för att vi är så lika!
Det är som du säger, många tycker att vi är lika både på ut- och insidan.. Insidan kan jag hålla med om men utsidan vettefan, ibland kanske.. Vi får utforska det med lite kommunikation i sängen. eller vad säger du? ;)

Vi är som bill&bull, den ena är dummare än den andre! Så förbannat underbar du är!
Jag är otroligt glad över att vi båda kunde vara så pass vuxna att vi tog beslutet att ge varandra en chans. Kolla vart det ledde? Nu älskar jag dig villkorslöst ska du veta.
Jag läser av dig otroligt bra, jag vet när jag ska backa undan en stund. Och du läser av mig och respekterar det.
Vi respekterar varandra för dom vi är, och du ska veta..
Jag kommer alltid finnas för dig oavsett vad som händer, det lovar jag dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0