Jag älskar dig, Sonny Hanstveit !

Till min älskling !



Jag gjorde dig illa
Men du stanna kvar
Du betyder allt för mig
Du är det finaste jag har
Jag förstår om du ville
Ville lämna mig
Men du ska veta
Jag älskar bara dig



Det enda jag vill är att vara dig nära
Det enda jag vill är att känna din kropp
Att känna dina armar hålla mig hårt, hårt intill dig
Omsluta mig med din styrka
Jag vill röra vid dig, vid ditt ansikte
Se in i dina ögon, röra din hals, dina armar
Din hårda rygg och hela din kropp
Jag vill röra dina underbara höfter
De som jag har drömt om så många gånger
Jag vill känna hur du känns under mina händer
Jag vill se dig när du går
När jag ser dina rörelser vill jag bara ha dig
Jag vill se dina gulliga skrattgropar
Och ditt vackra leende
Jag vill röra ditt hår, jag vill vara nära dig

Jag älskar dig !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0