Godkväll älsklingar !

Hej mina kära ! Har inte riktigt haft tid för att blogga kan jag ju säga.. då det hänt lite saker som gjort att jag varit upptagen!



Idag har jag suttit på akuten med en utav mina bästavänner, han har problem med hjärtat och vart hämtad med ambulans i skolan igår, sen släppte dom bara honom.. vilket var så dumt !
Idag skulle jag möta upp honom när han kom till skolan, men han slutade bara höra av sig plötsligt, så jag vart orolig direkt.. sen kom jag ut från mitt klassrum och möts utav ambulans snubbar och förstod genast varför dom var där igen.. jag började leta och såg hur han gick ut genom dörren.. jag kom springandes efter och bara kramade honom och såg att han verkligen inte mådde bra. Ambulansen åkte iväg och redan då bestämde jag mig för att komma efter och vara med honom på akuten.

Jag satt med honom i ca 4 timmar och läkarna gjorde inte ett förbaskat piss ! 
Dom gör ingenting för att hjälpa honom, dom verkar inte ta honom på allvar! jag trodde att dom valt det yrket för att dom vill hjälpa/rädda människors liv. Men tydligen inte !  jag blir så förbannat less..

Jag hoppas att du snart ska må bättre igen även om oddsen inte är så höga.. men jag finns vid din sida och stöttar dig! Du är en utav dom starkaste och mest envisa människa jag någonsin träffat, du är inte den som ger upp i första taget! så jag litar på dig.  Jag ska finnas för dig när du som mest behöver mig, du är en sann vän och jag släpper dig ej ! ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0