Svar på frågestund - DEL 1

Hur går det med din kille :)
Svar: Det går bättre , vi har haft det lite upp och ner ett tag men vad vore ett förhållande utan motgångar? Livet kan inte alltid gå som på räls. Vi måste våga möta våra motgångar för att sedan kunna bygga upp det till något starkare!

Hur känns de att vara ung mamma? 
Svar: Det är det absolut bästa val jag gjort i mitt liv! Visst, så säger väl de flesta mammor om sina barn men det är sant. Utan Seth vet jag inte alls hur mitt liv skulle se ut! Han är min livs klippa!

Var de planerat , hur tog du de när du fick veta att du var gravid??
Svar: Nej det var inte planerat, det kom lite som en chock faktiskt.. Och det var väldigt mycket blandade känslor på hur man skulle göra och vad som var bäst för barnet och mig själv. Jag kom i alla fall fram till att jag kan ge barnet vad det behöver, all kärlek jag har!

Hur tror du ditt liv hade sätt ut om du inte hade haft din son ? Jätte fin blogg, sluta aldrig skriv !
Svar: Mitt liv hade sett helt annorlunda ut, det är en sak som är säker ! Jag hade dels börjat trean på gymnasiet nu, jag hade nog varit ute med kompisar mycket och slösat bort min tid på onödigheter. Det med skolan är inget problem! Det går ju att ta igen! Jag är mer än lycklig över det val jag gjorde då jag hellre är hemma en fredagkväll med min familj!

Oj! Snygg bild, har du lyckats gå ner allt i vikt som du ville förut? :) Hur gjorde du isåfall?
Svar: Nej, jag har tyvärr inte gjort det ! Jag vet inte riktigt när jag ska orka det. Jag har nog ingen vilja till 100% än.. :( 

Hur mår Seth?
Svar: Seth mår bra och har nu fyllt 2år. Han är ett riktigt monster, fast ett underbart monster naturligtvis ! :) Han håller på att testa gränser så vi får visa tålamod kan man säga ! :)

Hur är det mellan dig och Sonny nu?
Svar:Det är bättre ! :)

Hur går det i skolan, allt bra? Trivs du?
Svar: Skolan har inte gått så bra, om jag ska vara ärlig. Så jag ska få gå om ettan på gymnasiet igen och ta allt från början. Eftersom jag började senare så hann jag inte ikapp. Så nu krävs det mycket utav mig ! Jag trivs bra även fast det är mycket drama. Det är mycket vad man gör det till !

Vilken är din favorit artist?
Svar: Oj den frågan var rätt svår.. Jag skulle nog säga Syster Sol!

Vilken är din favorit blogg?
Svar: Jag skulle först och främst säga min systers, men hon bloggar inte lika mycket längre :( annars säger jag min kompis Sofie's och även Karwan’s ! :)

Vilket är ditt favorit plagg?
Svar: Jag skulle säga linnen, utan tvekan ! 

Vad vill du ha mest av allt?
Svar: Just nu skulle jag kunna välja pengar, massor med pengar för att kunna köpa allt jag vill till mig själv och Seth. Och för att kunna hjälpa mina föräldrar för allt dom gett mig ! 

Har du en bästa vän? Isåfall vem? Berätta om henne.
Svar: Ja jag har en bästa vän! Denise heter hon. Den absolut bästavännen man kan ha, hon har aldrig svikit mig och jag vet alltid vart jag har henne och det är vid min sida! Hon är en fin, blond flicka med glimten i ögat. Hon är alltid glad och vi har otroligt kul ihop! Vi skrattar likadant, tänker & tycker likadant, vi till och med säger samma saker samtidigt! Det är helt fantastiskt och jag kommer hålla hårt i henne, för resten av mitt liv! 

Vilken är din favorit film? 
Svar: Oj, jag vet inte riktigt om jag har en favorit film.. men jag måste nog säga Lejonkungen!

Vad gillar du mest med dig själv ?
Svar: Det jag gillar mest mig själv är mitt hår, men även hur jag är som person! Jag kan vara hård och bestämt och även lite kaxig men även god hjärtad och mysig! :)

Vad är den mest pinsammaste saken du gjort ?
Svar: Det vet jag faktiskt inte riktigt.. det var nog när jag och pappa prata om att övningsköra då jag fått mitt tillstånd.. och jag frågade pappa vart bromsen satt.. (:

Vilken favorit låt har du ?
Svar: Den vet jag inte heller , men det är nog Syster Sol – Bland dom eller Tarzan - Människa ! :)

Vilken är din favorit accesoar? 
Svar: Utan tvekan, halsband! Helst guldiga!

Vad är ditt roligaste minne ?
Svar: Mitt roligaste minne är nog med min familj på Gotland ! :)

Vilken årstid gillar du mest ?
Svar: Absolut sommaren, då både jag och Seth fyller år, + att det inte är en massa tjafs med ytterkläder hit och dit ;)

Det här var första delen utav frågestunden, nästa kommer imorgon !
Hoppas ni orkat läsa allt, mer kommer det ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0