Halloj!

Hej käraste, jag har inte orkat blogga dom senaste dagarna !

Har hunnit med en massa ändå, jag och Seth var på fyrishov med Ella i tisdags och hade riktigt mysigt ! Seth ville absolut inte äta mellanmål, absolut inte äta middag, absolut inte gå på toa, absolut inte gå till värdeskåpen, han ville bara bada ! Han vart helt hysterisk när han inte fick bada, Men riktigt mysigt och kul var det !:)

 
Sen var jag i stadsparken igår med Elin, och vi hade det mysigt med glass och lek. Jag fick inte äta min glass, utan Seth skulle ha den så vi fick byta! Mammas pojke! :)
Idag var jag och Sonny med Seth i stadsparken, han åkte rutchkana några gånger och sen jagade han bara pippi (fågel)! Men pippi ville inte leka så det vart ett himla jagande! ;)
 
 
Nu skulle jag då baka en sockerkaka så skulle vi gå ut och leka, fika och ha mysigt ute på gården!.. men jag lyckades bränna kakan så nu sket vi det !
Får se vad man ska hitta på imorgon, dels ska jag vara barnvakt i Knivsta till två tjejer så det ska bli kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0