Frågestund - del 2

Hur mår din pappa nu efter olyckan?
Min pappa mår mycket bättre nu ! Det har snart gått två år, han har förändrats lite i sin personlighet men det gör mig absolut ingenting för jag är bara glad för att han finns kvar hos oss !

Hund eller katt?
Hund.
Vatten eller mjölk?
Mjölk.
Godis eller chips?
Chips.
Jul eller nyår?
Jul.
Sola eller bada?
Sola.
Sommar eller vinter?
Sommar.
Morgon eller kväll?
Kväll.

Har du lätt att förlåta?
Det beror helt på vad man gjort emot mig. Jag har exempelvis precis förlåtit en person som högg mig väldigt hårt i ryggen, men jag har insett att jag inte kan släppa henne helt än då jag suttit och gråter för henne. Vi satte oss ner som vuxna människor till slut efter mycket skitsnack bakom ryggarna på varandra och löste det och bestämde oss för att försöka igen.
Men jag förlåter bara dom som jag tycker förtjänar det, därav beror det helt på vad det är man gjort/sagt! Jag har varit alldeles för snäll och godhjärtad, men jag kommer bli hårdare och vara på min vakt.
 
Vad spenderar du helst pengar på?
Oj, Jadu.. det är svårt. Jag älskar att köpa kläder till Seth, men samtidigt älskar jag att handla saker till mig själv också. Jag satsar mycket på kläder, smink och hår ! :)

vilken är din favorit glass?:D
Den var också väldigt bra! Jag säger nog vanlig mjukglass i våffla med tutti frutti strössel !

hur länge kan du hålla andan under vatten?
Jag kan hålla andan under vattnet i ca 35-40sek !

kan du göra en bakåtvolt?
Ja ohja ! nej.. det kan jag inte. Men vore riktigt coolt!

åker du allt på liseberg?
Jag har faktiskt inte varit där, det är sant. Jag har inte riktigt råd med sånt ”/

är du höjdrädd?
Jag är fruktansvärt höjdrädd, jag hoppar inte ens från trean i hopptornet på fyrishov !!

berätta om din största första kärlek?
Oj, alltså första gången jag var kär var jag 9 år. Men sen om man räknar det som äkta kärlek vet jag inte riktigt. Man var ju liksom rätt så liten.
Annars är det när jag var 12 år och träffade en kille som jag var tillsammans med i 2år. Så när jag var 14, träffades jag och Sonny och har ALDRIG känt mig så förälskad !

hur många gånger om dagen borstar du håret?
max 2. En gång på morgonen, ibland på kvällen. :)

säg ditt bästa skämt/historia?
Jag har faktiskt ingen ”/ ni lär nog få lära mig några !

Vad är ditt mellan namn?
Mitt mellan namn är Elizabeth. Men jag ska byta namn senare när jag är 100% säker på att jag vill det!

Vad skulle du vilja heta i förnamn?
Jag har några jag tänker jag på.. men det håller jag hemligt tills vidare ! ;)

Är du i ett förhållande nu?
Ehm.. JA ? vi är även förlovade och har barn! :)

Om ja, hur länge har ni varit tillsammans?
Jag och mitt hjärta, har varit tillsammans i 3år, 5månader & 3veckor. Så snart, den 25 Juni så firar vi 3 & ½ år tillsammans! :)

Vem var du tillsammans med sist?
Förutom min sambo nu  , så var det en kille som hette Robin.

Får man fråga varför det tog slut?
Jag träffade Sonny ( min sambo ), och föll för honom direkt och insåg ganska snabbt att det var mannen i mitt liv. Och jag hoppas det fortsätter så !

Har du haft ett seriöst förhållande?
Ja, två stycken skulle jag säga !

Vem vet mest om dig?
Absolut min bästa vän, Denise ! <3
 
Har du haft sex med fler än 5 personer?
Nej! Jag har haft sex med 4 personer, men det är någonting jag skäms över något så fruktansvärt!

Har du någonsin varit full?
Absolut.

Har du testat droger?
Nej det har jag inte gjort, och kommer aldrig att göra !
 
Röker du?

Ja, och det har jag gjort i snart 4år.

Snusar du?
Nej, enbart tjejsnus ( Mocca Mint)

Hur går det med din viktnedgång? :)
Njae,  inte jätte bra. Men nu är det nya tag för varje dag! Och nu ska jag satsa och kämpa med blod svett och tårar !

Tänk dig alla dina vänner, vem tror du kommer stå kvar livet ut? Vem tror du aldrig kommet svika dig? Vem har aldrig gått bakom dom rygg?

Jag skulle absolut svara DENISE, min bästa vän! Jag tror på vår eviga vänskap.
Den bruden, är min klippa! Jag älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: din Denise

Jag älskar dig oxå bästavän ! <3<3

2012-06-15 @ 23:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0